Zjistí-li někdo, že hrozí, nebo již vznikla mimořádná situace nebo událost, je morální a občanskou povinností každého občana tuto skutečnost ihned oznámit.
Tísňová čísla je možno volat z kterékoliv telefonní stanice bezplatně (bez karty nebo mince i z automatu).
Tísňové linky
Jednotné evropské číslo tísňového volání | 112 |
Hasičský záchranný sbor | 150 |
Zdravotnická záchranná služba | 155 |
Policie České republiky | 158 |
Policie České republiky, OOP Rumburk | 974 442 651, 412 310 111 |
Městská policie Jiříkov | 412 333 859, 722 092 090 |
Plyn - Innogy (havarijní linka) | 1239 |
El. energie - ČEZ (havarijní linka) | 840 850 860 |
Voda - SčVK (havarijní linka) | 840 111 111 |
SČVaK (Severočeské vodovody a kanalizace)
ČEZ, a.s.
Telefon pro nahlášení poruchy: 840 850 860
Web: www.cez.cz
Innogy
Pohotovostní a poruchová služba nonstop, telefon: 1239
Zákaznická linka: 840 11 33 55
Zákaznické centrum Ústí nad Labem: Panská 3354/16, 400 01 Ústí nad Labem-město
Na stránkách Hasičského záchranného sboru Ústeckého kraje (http://www.hzsoul.cz/) naleznete rady a tipy jak se chovat, když hrozí nebo již nastala mimořádná událost a nebo je ohrožena Vaše bezpečnost. Naleznete 33 témat z oblasti ochrany obyvatelstva, požární prevence a bezpečnosti občanů, která si můžete stáhnout ve formátu pdf a to včetně jednostránkových informačních letáků ve formátu A4.
Ochrana obyvatelstva | Požární prevence | Krizové řízení a CNP |
ÚŘEDNÍ A POKLADNÍ HODINY
Pondělí 8.00–11.30 a 12.30–16.30
Středa 8.00–11.30 a 12.30–16.30
Pátek 8.00–11.00
PODATELNA ÚŘADU
Pondělí 8.00–11.30 a 12.30–16.30
Středa 8.00–11.30 a 12.30–16.30
Pátek 8.00–11.00
V úterý a ve čtvrtek je podatelna na zazvonění u hlavního vchodu. Mimo stanovené hodiny je podatelna přístupná pouze po telefonické domluvě.